Monday, March 8, 2010

Perhatian kepada semua PJS2 dan leader2 HPA

Blog kami seperti berikut:-

kelab pemimpin selatan kps telah diwujudkan untuk urusan rasmi tuan2 dan puan2. Maju jaya untuk semua umat Islam. HPA boleh!

13 comments:

  1. Tahniah dan syabas dari kami seluruh warga CRC! Semoga segala usaha mendapat keberkatan Allah.

    ReplyDelete
  2. Terima kasih kerana ucapan tahniah anda dan seluruh warga CRC... Perjuangan kita adalah didalam satu wadah iaitu Payung HPA khasnya...tidak ada jenama lain. Justeru semua ahli HPA perlu open minded kerana seperti kata-kata ahli fikir iaitu "Ancaman Dalaman Adalah Lebih Dahsyat Dari Ancaman Luaran"... lu fikirlah Sendiri!!!

    ReplyDelete
  3. Tahniah. Semoga dengan adanya blog rasmi KPS lebih meriah lagi HPA di laman sesawang.

    ReplyDelete
  4. Terima kasih diatas ucapan tahniah tuan dan semoga semua kelab2 pemimpin memberikan kerjasama dalam erti perjuangan memartabatkan "Produk Halal Tanggungjawab Bersama" Sekian terima kasih.

    ReplyDelete
  5. Salam perjuangan drp KPS utk semua ahli2 HPA. Perhatian kpd Pjs2 dan Pemimpin Kelab/Komuniti Zon Selatan bahawa penyertaan Kursus GEN 2, anjuran KPS akan diadakan pd 7 & 8 april 2010 di Kluang dan hanya utk 120 peserta sahaja secara percuma termasuk penginapan.Tujuan kursus ini utk menyemarakkan lagi pemantapan & jatidiri tn/puan semua. Kelayakan mereka yang berpangkat PRX - PJ sahaja. Borang boleh didapati melalui cawangan HPA. Sekian t/kasih.

    ReplyDelete
  6. Pembukaan yang pertama Halal Mart HPA di Melaka Halal Hub adalah amat memeranjatkan kami, kerana selama ini kami tidak terfikir akan wujud satu entiti baru berjenama hebat milik umat Islam Malaysia, Syabas dan tahniah kepada Tuan Hj Ismail Hj Ahmad, Pengarah Urusan 1 HPA yang dengan berani mengetengahkan idea yang begini hebat, ALHAMDULILAH, SYUKRAN. HIDUP HPA! HPA BOLEH!

    "PRODUK HALAL TANGGUNGJAWAB BERSAMA" AMIN...

    ReplyDelete
  7. Tahniah..moga dengan blog ini dijadikan suatu penyatuan dalam mencapai sasaran

    ReplyDelete
  8. Salam hormat kepada semua Presiden/Pengerusi Kelab/Komuniti, PJS2, leader2 dan ahli2 HPA. Kuliah Perubatan Jawi (KPJ) julung-julung kali akan diadakan di Melaka Halal Hub (Serkam) pada 25 Mac 2010. Penceramah jemputan pada kali ini ialah PJM Cikgu Murad Abu Bakar. Semua PJS2, pemimpin2, leader2 dan ahli2 HPA dijemput hadir. Majlis bermula dari jam 9 malam hingga 11 malam dan tuan/puan2 boleh membeli-beli di Halal Mart yang telah dibuka di tempat yang sama. Sekian. Terima kasih. HPA Boleh!.....

    ReplyDelete
  9. Tahniah kepada KPS yang diketuai oleh Presiden, Kak Bib kerana berjaya menjalankan Program Gen-2 demi untuk mencapai objektif syarikat supaya dapat melahirkan pemimpin yang cemerlang. Ini adalah untuk meningkatkan jualan di Zon Selatan.

    ReplyDelete
  10. KPJ (Kuliah Perubatan Jawi) akan diadakan untuk kali ke 2 dan disampaikan sendiri oleh Pengarah Urusan 1, Tuan Hj. Ismail Ahmad di Melaka Halal Hub (Serkam) pada 15 April 2010 dari jam 8.30 mlm - 11.00 mlm. Justeru itu tuan2 dan puan2 dijemput hadir beramai-ramai pada majlis ini. Harap maklum dan terima kasih. HPA boleh! kami bangga menjadi ahli HPA! Kami sayang HPA! Amin.

    ReplyDelete
  11. Perhatian kepada semua ajk Kelab Pemimpin Selatan (KPS)dan ahli-ahli HPA yang dihormati bahawa satu pertandingan gubahan sachet kopi radix akan diadakan di Dewan Anchor Melaka Halal Hub (Serkam)jam 2.00 petang dan pada sebelah malamnya akan diadakan KPJ (Kuliah Perubatan Jawi) oleh Tuan Hj. Ismail Ahmad. Sekian harap maklum dan terima kasih. Amin

    ReplyDelete
  12. Majlis tandatangan & penyerahan Menara HPA setinggi 12 tikgkat di seksyen 13 Shah Alam akan diadakan pada 28 April 2010 (Rabu)depan, semua pemimpin, leader2 di jemput hadir. Amin.. kejayaan untuk semua ahli HPA seluruh negara dan umat Islam. HPA boleh!!! Gempur! Radix insyaallah!!!

    ReplyDelete
  13. Salam kepad semua "PENGEMPUR" HPA di zon selatan, muhassabah diri anda insyaallah perjuangan kita bagi memartabatkan produk halal insyaallah diberkati Allah swt. Bersama-sama kita gempur produk HPA yang bermutu tinggi dan berkualiti ini yang telah diakui keberkesanannya malah oleh doktor2 yang bukan beragama Islam. Amin gandakan usaha anda!!! Orang Melaka apa tunggu lagi, ayuh teruskan perjuangan ok.......

    ReplyDelete